Aquest dimarts, 19 d’agost, els Mossos d’Esquadra han detingut dos turistes per intentar estafar a un hotel de Cambrils, manipulant documents oficials. Els individus eren dos homes, un de 28 i l’altre de 26 anys, que intentaven evitar el pagament de l’estada de l’establiment amb documentació falsa.
Els arrestats pretenien fer creure que havien pagat el cost de l’estada a l’hotel, que en total arribava a ser de 4.171 euros. Per fer-ho, ensenyaven als treballadors un comprovant bancari fals, que havia sigut elaborat a partir d’intel·ligència artificial.
Un cop els treballadors de l’hotel es van adonar de la situació, immediatament van trucar als Mossos d’Esquadra, que van procedir a la seva detenció.
- Victòria balsàmica del Nàstic (1-0)
- Els usuaris de l’estació de tren de Tarragona reben un servei alternatiu mínim després de la suspensió de Rodalies
- Una conductora mor en xocar amb un porc senglar, bolcar i sortir de la via a l’N-340 a l’Ampolla
- L’Associació d’Apartaments Turístics demana flexibilitat horària al comerç per potenciar la desestacionalització a Tarragona
- El Port de Tarragona avança en la seva estratègia per ser hub d’eòlica marina flotant a la Mediterrània
