Els Mossos d’Esquadra detenen dos camioners per sostraure carburant d’un altre camió al Tarragonès.
Segons informa el cos policial, els fets van tenir lloc el passat 31 de juliol. Els arrestats són dos homes de 30 i 46 anys, de nacionalitat romanesa.
Arran d’una trucada telefònica rebuda al 112, els Mossos van tenir coneixement que havien sostret carburant d’un camió estacionat a la C-14, a Vila-seca.
Amb les dades facilitades per uns testimonis, una patrulla de trànsit va localitzar el camió sospitós, mentre circulava per l’A-7.
Els agents van aturar el vehicle i van comprovar que a la cabina del camió hi havia amagades 18 de vint-i-cinc litres cadascuna, plenes de gasoil. També es va localitzar una mànega i una petita bomba que els lladres havien utilitzat per sostraure el carburant.
En total es van recuperar 450 litres de gasoil i es van detenir els dos ocupants del camió per la seva presumpta relació amb el robatori.
Han quedat en llibertat amb càrrecs.
