Dídac Nadal proposa més aparcaments gratuïts per a motos al centre de la ciutat. El portaveu del PDeCAT qualifica de “totalment insuficient” el nombre d’àrees habilitades en l’actualitat.
L’alcaldable del Partit Demòcrata a Tarragona proposa ampliar i incrementar el nombre de zones reservades per a l’aparcament gratuït de motocicletes i ciclomotors al centre.
Segons Nadal, actualment a Tarragona hi ha 11.390 motocicletes i, tenint en compte que aquesta xifra no contempla els ciclomotors ni els vehicles de fora de la ciutat, és evident que els 3.000 aparcaments per a motos que hi ha ara són molt escassos. Apunta que aquesta problemàtica es visualitza cada dia amb les zones habilitades per a motos totalment plenes al centre de la ciutat i amb motos aparcades a les voreres.