Detenen dos homes a Tarragona quan intentaven vendre 34 catalitzadors sostrets valorats en prop de 20.000 euros. Els arrestos van tenir lloc aquest dimarts. Es tracta de dos homes de 31 i 75 anys, presumptes autors d’un delicte de receptació.
Agents de paisà que feien tasques de prevenció de delictes pel Polígon Industrial del Francolí van detectar una furgoneta presumptament vinculada a la venda de catalitzadors sostrets. L’acompanyant baixava repetidament i es dirigia a una ferrovelleria propera, d’on tornava amb una gran quantitat de documents.
Gairebé una hora més tard, els sospitosos van abandonar el lloc i es van traslladar fins a una altra ferrovelleria del Polígon Riu Clar. Els dos homes van obrir la part posterior de la furgoneta i van començar a carregar-hi una gran quantitat de catalitzadors. Va ser aleshores quan els agents van identificar-se com a policies per tal d’aturar l’operació i identificar-los.
Durant l’escorcoll del vehicle, els agents van localitzar 34 catalitzadors que presentaven talls efectuats amb una serra de metall, fet que confirmava que havien estat sostrets. El valor total del material recuperat ascendeix a prop de 20.000 euros.
La investigació continua oberta per esbrinar la procedència exacta del material. Els detinguts passaran en les properes hores a disposició judicial davant del jutjat de guàrdia de Tarragona.
- El PP critica que el Govern d’Espanya “no hagi mogut res” per mantenir els centres d’examen de conduir
- Una quarantena d’expositors participaran a les fires de Nadal i de l’Artesania de la Rambla Nova
- L’Ajuntament de Tarragona renova el reconeixement com a Ciutat Amiga de la Infància
- L’ús d’insectes en l’alimentació començarà amb pinsos per animals davant el “rebuig” social del seu consum
- Òscar Camps: ‘Els drets humans semblen una peça de museu’


