Dos encaputxats van assaltar ahir un banc de Bonavista amenaçant els empleats i clients a punta de pistola. Els fets van tenir lloc poc després de les deu del matí a la sucursal d’Unnim, ubicada al carrer 22 del barri de Ponent.Els dos homes hi van entrar tot exigint els diners que hi havia i, en no aconseguir-ho, van amenaçar els tres clients que hi havia en aquell moment. Fins i tot van intentar trencar el vidre blindat de seguretat amb un martell però, finalment, només van poder endur-se una la bossa de mà d’una dona, que va patir un atac d’ansietat. Es van donar a la fuga amb una furgoneta que havia estat robada a Igualada divendres al vespre.Després de rebre l’avís, els Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Urbana van muntar diferents controls a la carretera però de moment no s’ha pogut localitzar els assaltants.
