La Guàrdia Civil de Montblanc ha detingut dos veïns de Tarragona de 26 anys i de 24 anys, com a presumptes autors d’un delicte d’extorsió i amenaces. Els arrestats podrien haver obligat a empresaris de la construcció a donar-los diners a canvi d’una suposada vigilància a les obres. En primer lloc, els oferien protecció i quan aquests es negaven, als pocs dies es produïen robatoris de material. Després tornaven a passar i amb amenaces verbals rebien quantitats que oscil·laven entre els 300 i els 1.200 euros. En total, s’han vist afectats, en els darrers dos mesos, set empresaris, sis d’ells a Montblanc i un a la Pobla de Mafumet.
Redacció Tarragona Ràdio
