El Casal de l’Autisme d’estiu de Tarragona arriba per quart any a l’Escola Torreforta. Com a novetat, el casal organitzat per l’associació Todos en Azul dobla el nombre de sortides a l’exterior i l’oferta de places s’ha ampliat fins a 28.
La quarta edició del casal 100% adaptat i amb atenció personalitzada té lloc de l’1 al 26 de juliol. Les places s’han esgotat en poc temps. El president de l’entitat, Juanjo Caravaca, destaca la necessitat de dur a terme casals d’estiu adaptats i inclusius.
Precisament, una de les reivindicacions és ampliar el casal al mes d’agost. Una possibilitat que volen fer realitat perquè els infants estiguin en espais segurs.
Enguany, es tornen a oferir activitats sensorials, perruqueria, piscina, jocs d’aigua i concerts adaptats. Destaquen les sortides a l’exterior que es faran els dimecres i els divendres de mes. De les 4 sortides del 2023 passen a ser-ne 8 aquest any. Laura Serres és la coordinadora d’aquest quart Casal de l’Autisme d’estiu.
L’activitat compta amb el suport de la Conselleria de Capacitats Diverses de l’Ajuntament de Tarragona i amb la col·laboració de l’Institut Municipal d’Educació de Tarragona.
Altres notícies:
- Inici oficial de la campanya de rebaixes d’estiu
- La demarcació de Tarragona registra 20 morts en accidents de trànsit durant el primer semestre del 2025
- El MAMT acull una exposició de l’artista donostiarra Itziar Okariz on dialoga amb obres d’art
- Tarragona activa un protocol d’emergència entre els treballadors de la neteja davant l’onada de calor
- Retorn “complicat” a la mar dels pescadors de l’arrossegament per les noves mesures imposades per Europa