L’Assemblea general del CAT ha aprovat la construcció de dues plantes fotovoltaiques per produir un 10% del seu consum energètic. S’ha decidit en l’Assemblea General on s’han aprovat els resultats del 2021.
Es construiran i finançaran dues plantes solars per a l’autoconsum del CAT a l’Ampolla i a les instal·lacions Centrals, en règim de concessió demanial durant 9 anys, passant a propietat del CAT al desè. El cost total de la inversió és de 4,59M€.
El cost del subministrament elèctric ha estat un dels motius d’aquesta decisió. I és que la principal característica d’aquest passat exercici ha estat el cost de l’energia, superior en un 138% al de l’any 2020 i que ha suposat haver d’ajustar el pressupost de l’any 2021, des del juny, per cobrir el dèficit de 3,9M€ provocat pel sobrecost de l’energia elèctrica.
Per tot plegat, el CAT acumula un dèficit de més de 600.000€ aquest primer trimestre de 2022 respecte el pressupost. L’Assemblea ha aprovat repercutir aquests costos de l’energia, els reals, a la tarifa de l’aigua
Aquesta ha estat la primera Assemblea General presidida pel Sr. Joan Alginet, president del CAT des del passat mes de novembre.
Més notícies:
- Bona imatge del Nàstic, però derrota en l’estrena de Cristóbal Parralo (3-2)
- El TGN Bàsquet de Lliga Femenina 2 cau víctima d’un sorprenent Siroko Gijón (61-74)
- L’Ibersol CBT allarga la ratxa a la pista de l’Alfindén (55-92) i suma la cinquena victòria seguida
- Erik López nominat als premis de la plataforma estatunidenca de streaming Night Flight
- Luís Piedrahita al Palau Firal i de Congressos de Tarragona

