El Cementiri rep el gruix de visites, tot coincidint amb la Diada de Tots Sants. Tot i això, la tendència és que cada vegada més gent opti per avançar la visita als dies previs per evitar aglomeracions. Des de l’Ajuntament s’ha desplegat un dispositiu especial per garantir la seguretat durant la festivitat.
Com és tradició, durant aquests dies el recinte registra un notable increment d’activitat. Tot i això, en els darrers anys s’ha consolidat la tendència de repartir les visites al llarg de la setmana per evitar les aglomeracions del dia de Tots Sants. En una entrevista a Tarragona Ràdio, el gerent del cementiri, Jordi Canyelles, ha explicat que “la gent ja no es concentra només la Diada, com ho feia abans”. Apunta, però, que continua sent la jornada amb més afluència.
Amb tot, l’Ajuntament ha desplegat un dispositiu especial en matèria de trànsit, transport públic, horaris del cementiri i parades de venda de flors i castanyes. Fins al 2 de novembre, estarà obert de manera ininterrompuda entre les 9 h i les 18 h. El 3 de novembre recuperarà el seu horari habitual, de 9 h a 15 h. L’accés principal serà per la porta principal. També s’instal·laran 8 parades de venda de flors a l’esplanada de davant del cementiri, amb un horari de 9 h a 18 h.
L’EMT reforça les freqüències de pas de la línia L‐6, que es concretarà incorporant dos autobusos de reforç en els serveis habituals de la línia en horari de dia festiu, des de les 9 h fins a les 14 h, i des de les 16 a les 19 h. També recomanen fer servir la línia L‐21 amb parada al “Dissuasiu Cementiri”.
- “Relats Onírics”, un podcast literari amb l’Escola de Lletres
- L’Associació per l’Impuls de l’Àrea Metropolitana del Camp de Tarragona comença a caminar
- Luis César: “Les coses no estan anant com jo vull, però hi aniran”
- “Max in Love” tanca temporada amb èxit de participació
- Un mural genuïnament tarragoní donarà vida al primer tram de la Rambla Nova
