Per segon any consecutiu, l’Ajuntament presenta Cinestrelles, un cicle nascut amb la voluntat d’arribar a nous racons de la ciutat, apostant per la descentralització de la programació cultural i portant cinema a dos espais on mai s’havia fet cinema a la fresca com son l’Anella Mediterrània i el Parc Francolí. Així doncs, al juliol es projectaran tres pel·lícules a les 22h, que aniran acompanyades de música prèvia amb djs una hora abans.
El cicle comença aquest dimarts 23 al Parc Francolí la pel·lícula Mòmies. Es tracta d’un film d’animació i per a tots els públics proposa un seguit d’aventures a l’antic Egipte en una ciutat de mòmies amb 3.000 anys d’antiguitat.
La consellera de Cultura, Sandra Ramos, ha remarcat l’aposta pel cinema a l’aire lliure amb aquesta iniciativa, que arriba per segon any.
El diumenge 28 serà el torn de Súper Mario Bros, la pel·lícula que es podrà veure a la gespa de l’Anella Mediterrània.
L’últim dimarts de juliol, i novament al Parc Francolí, es podrà veure Lil, el meu amic cocodril.
Altres notícies:
- José Manuel Calderón, nou jugador del Nàstic
- Les pedres de Nu Díaz ens parlen al Tinglado 1 del Moll de Costa
- La Brigada Municipal engalana els carros de Sant Magí
- L’Aeroport de Reus supera els 220.000 passatgers al mes de juliol
- El Port de Tarragona modernitza els equips de control fronterer d’entrada i sortida de persones