Els blaus tenen pràcticament la plantilla tancada i només està pendent fitxar un jugador interior que cobriria la no continuïtat d’Orión i de Ferran Torres. Amb les renovacions, les noves incorporacions i gairebé segura continuïtat de David Fernández i Víctor Vinós, l’equip estaria tancat.
En una entrevista a Tarragona Ràdio, l’entrenador del CBT Berni Álvarez, diu que ara només cal incorporar un jugador de joc interior, un cop descarta per motius personals a Orion i a Ferran Torres.
El tècnic dóna gairebé per feta la continuïtat de David Fernández de nou al primer equip, després de la temporada passada va compaginar el primer i segon equip del CBT i també la continuïtat de Víctor Vinós.
Berni Álvarez, diu que aquesta temporada serà una lliga EBA molt competitiva i que obligarà a l’equip a fer-ho bé si vol tornar a estar a dalt.
La plantilla encetarà la pretemporada el dimecres 24 d’agost i la competició oficial arrencarà el 2 de setembre a la Lliga Catalana. La lliga EBA no arrenca fins al 2 d’octubre.
