El Col·legi Oficial de Farmacèutics s’adhereix al Dia Mundial Sense Alcohol amb una campanya de conscienciació a les xarxes socials. Aquesta acció s’emmarca també en la Setmana de sensibilització sobre els riscos del consum d’alcohol.
Durant la Setmana de sensibilització sobre els riscos del consum d’alcohol, el Col·legi Oficial de Farmacèutics de Tarragona intensificarà la promoció d’hàbits saludables a les xarxes socials. Informaran sobre les conseqüències negatives associades al consum d’aquesta substància. Des del Col·legi volen contribuir a la sensibilització sobre una problemàtica que continua molt present i que es percep amb menor risc el seu consum habitual.
Segons dades de l’Observatori Català d’Addiccions (2024) es mostra que l’alcohol és la substància psicoactiva més consumida i, a diferència del tabac, no s’observa una disminució del seu consum al llarg dels anys. A través a través del Grup de Treball Prevenció sobre Drogues des de la Farmàcia Comunitària del Col·legi volen recordar el paper clau de les farmàcies comunitàries com a agents de salut de proximitat.
En aquest sentit, té activa la Xarxa de Farmàcies per a la Prevenció sobre Drogues mitjançant la qual, una desena de farmàcies a la demarcació de Tarragona s’estableixen com a referents de salut de primera línia en la prevenció del consum de drogues.
- Descarregats el 98% dels bons comerç el primer cap de setmana
- La Marató de TV3 ha seleccionat un projecte de la URV
- L’Ajuntament de Tarragona adjudica el contracte del servei de grua
- Port Tarragona porta la seva oferta de treball públic a la Fira de l’Ocupació de la Cambra
- El Col·legi Oficial de Farmacèutics de Tarragona s’adhereix al Dia Mundial Sense Alcohol

