‘Tornem a connectar’, un homenatge al comerç de proximitat de Tarragona i a tots els comerciants de la Via T que cada dia fan un esforç per aixecar la persiana i «donar vida a la ciutat». És el lema de la campanya de tardor-hivern de l’associació d’empresaris de la Via T, que s’ha presentat aquest dimarts al vespre en un acte a la Casa Joan Miret.
‘Tornem a connectar’, campanya dels comerciants de la Via T de Tarragona. Ayhe Productions (07 octubre de 2025)
El comerç de Tarragona es reivindica posant en valor el seu ADN i les persones que estan al darrera de cada taulell. Són els que fan de l’atenció al client un dels seus forts.
La presidenta de la Via T, Raquel Pizarro, diu que volen reflectir què representa el comerç per una ciutat i la seva gent. Assegura que «estem molt connectats» a les xarxes i a la venta on-line, i cal, més que mai, «connectar amb el comerç de proximitat», el que tenim al nostre carrer i que regenta «el nostre veí o veïna».
Per la consellera de Comerç, Montse Adan, la campanya permet posar en valor el comerç de tota la vida i engrescar a qui s’aventura a obrir un nou negoci. Cal «crear consciència de la seva importància o el petit comerç desapareixerà» diu Adan. Recorda que des de Tarragona Impulsa es van engegar ajudes de 6.000 euros «que ben aviat permetran obrir quatre nous negocis a la Part Baixa i al Serrallo».

L’espot l’ha creat Ayhe Productions, el seu responsable David Aymerich explica que «els carrers sempre són els mateixos, però depèn de quines botigues hi ha i de qui els habita, respiren d’una manera o d’un altra»
‘Tornem a connectar’ és una crida a consumir comerç de proximitat davant l’allau de compres a internet, i contribuir a que no desaparegui i s’emporti també la vida a la nostra ciutat.