El Consell Comarcal del Tarragonès rectifica i la gestió dels menjadors escolars continuarà en mans de les AFA. Serà almenys fins al curs 24/25 gràcies a la pròrroga del conveni que ho regula. La voluntat de les associacions és aconseguir un conveni de 4 anys. Un document que s’haurà de negociar amb el Departament d’Educació.

El contracte de gestió finalitzava el desembre del 2022 i estava prorrogada l’activitat fins al final de curs. Després de la reunió de les AFA amb el Consell Comarcal, s’ha aconseguit allargar aquesta gestió, però a l’espera de negociacions per poder disposar d’aquesta administració per part de les famílies en el futur.

La presidenta de l’AFA de l’escola pública Pràctiques, Sílvia Miquel, ha explicat a Tarragona Ràdio que des de les associacions no fan negoci amb aquest servei i que treballen sense ànim de lucre a favor de les famílies.

The maximum number of views of this element is reached.
Please contact the webmaster to enable unlimited views.

Les AFA han defensat que vetllen per aconseguir uns menús equilibrats, amb productes de quilòmetre zero i ecològics, i apostant per un personal compromès amb uns bons hàbits alimentaris. Les famílies patien que amb el canvi de gestió a mans d’una empresa, aquesta qualitat del servei es podria veure afectat.

Les AFA consideren que estan amprades per la llei i que volen aconseguir una clàusula on s’indiqui que el servei ho poden gestionar elles sempre que les associacions ho desitgin.

Més notícies: