El barri del Cós del Bou celebra aquest divendres el dia del seu patró, Sant Roc. La missa a l’església de Sant Francesc ha estat l’acte central d’aquest matí amb la posterior benedicció de les coques i la cercavila de tornada cap al barri, que ha animat els carrers de la Part Alta.
Prèviament, a les 11h, ha tingut l’anada a ofici amb els gegants, nans i el canó. Com cada any, Tarragona Ràdio ha fet seguiment amb connexió en directe. El president de l’Associació Cultural Sant Roc, Josep Ferrer ‘Fer-vi’, ha recordat que és aquest 16 d’agost, dia de Sant Roc, és el dia gran de la festa.

Són molts tarragonins i turistes que han seguit els actes festius d’aquest matí. Alguns dels participants viuen intensament aquestes celebracions que arriben als 180 anys i que empalmen amb Sant Magí.
Aquest migdia té lloc el concert vermut amb la Xaranga Tocabemolls. Ja a la tarda, a partir de les 18h, els més petits podran gaudir de la festa infantil amb jocs, activitats i tallers, i després, la coca amb xocolata.

A la nit, a partir de dos quarts de 12, tindrà lloc la traca i el correfoc que posarà punt final a les festes. Hi participaran el Drac de Sant Roc i la sirena Helena Muarena de Vilanova i la Geltrú.
Altres notícies:
- Aleix Quirii ens presenta: Suc de préssec
- Noé Calleja és el nou director esportiu del Nàstic
- Íñigo Landeta: “Les persones que van amb pàdel surf han de tenir precaució”
- L’Ajuntament de Tarragona adjudica la substitució de l’enllumenat de Sant Salvador
- L’horari de les terrasses de tota la ciutat s’ampliarà les nits de dimecres i dijous de Concurs de Focs Artificials