El CV Sant Pere i Sant Pau encara no dona per tancada la plantilla i renova tres jugadors més per donar més amplitud a l’equip. Els joves Guillem Mirambel i Pablo Rosales, de 17 anys, juntament amb Víctor Ibáñez, de 19, son els escollits per Vlado Stevovski per reforçar la plantilla.
El jugador Guillem Mirambel es troba molt satisfet de poder donar el salt al primer equip i lluitar per objectius ambiciosos.
El club ha oficialitzat 12 renovacions i dues incorporacions en els últims dos mesos per tal d’aconseguir l’esperat ascens a la màxima categoria, Superlliga 1. Jugadors com l’internacional Carles Mora, provinent del CEVOL Torredembarra, o l’excampió d’Europa Julián García Torres, que complirà la seva tercera temporada al club.
L’equip ja es prepara per començar la temporada i debutarà al Pavelló Municipal el dia 9 d’octubre contra el Sayré Décimas.
Més Notícies
- Troben el cadàver d’un home amb una boia lligada al cos a la platja de Creixell
- El Nàstic s’esvaeix en una final dolorosa (1-3)
- Volcano Spring Fest a Lo Submarino
- Clàudia Masdeu: “Teníem la sensació que ens costa molt arribar al consumidor final”
- Oberta la convocatòria d’ajuts per obrir un nou comerç en un local buit del Serrallo o la Part Baixa