El Port de Tarragona va inaugurar divendres passat el nou Moll de Balears que permetrà augmentar el nombre de visitants que arriben a la ciutat i al territori amb creuers. Un espai de 45.000 metres quadrats, que s’han guanyat al mar dins de l’espai portuari. A més que puguin arribar més passatgers, es millorarà l’operativa en general i també es prepara per oferir serveis més sostenibles a les companyies, en la línia amb l’Agenda Sostenible 2030.
A El Far hem parlat amb el president del Port de Tarragona, Josep Maria Cruset, per veure com es va viure la inaguració i com millorarà l’operativa dels creuers en els pròxims temps.
Més informacions de Tarragona Ràdio:
- TGN START-UP ha engegat la seva 11a edició a Tarragona Impulsa
- ERC demana crear una comissió interadministrativa per impulsar el projecte ‘L’Acròpolis de Tarragona i les arrels d’Europa’
- El projecte Crític.Cat permetrà atendre amb “equitat” els pacients crítics del Camp de Tarragona i l’Ebre
- Tarragona obre l’ALTernador de primavera
- Les flames del Correllengua Agermanat arribaran a la Plaça Verdaguer

