La xifra de morts pel pas de la dana al País Valencià ascendeix a 92 persones, segons ha informat aquesta tarda el govern valencià. La informació és provisional i arriba des dels diferents cossos i forces de seguretat i d’emergències que treballen sobre el terreny. De moment continua el procés d’aixecament i identificació de cossos. Un miler d’efectius de la Unitat Militar d’Emergències (UME) participen en les tasques de rescat. El ministre de Política Territorial, Ángel Víctor Torres, ha reconegut que a hores d’ara és impossible quantificar el nombre real de morts, però ha constat que la quantitat de desapareguts i de morts que hi ha sobre la taula són “xifres esgarrifoses”.

En la seva darrera compareixença, el president de la Generalitat valenciana, Carlos Mazón, ha aprofitat l’ocasió per desmentir les notícies falses que han circulat en les darreres hores i ha deixat clar que “no s’ha ordenat evacuar cap municipi” ni hi ha previsió de desbordaments o riuades d’aigua fora dels punts en què els efectius de salvament ja estan treballant.
En aquest sentit, ha negat que s’hagi ordenat evacuar Paiporta, Sedaví o Alfafar i ha remarcat que això “seria exactament l’efecte contrari al que es pretén amb les tasques dels equips d’emergència”.
- l’Ibersol CBT nou lider de la 3 FEB
- El LF2 del TGN Bàsquet cau després d’un gran inici contra l’ADBA Sanfer (79-70)
- El Nàstic segueix igual fora de casa (0-1)
- El Volei SP i SP cedeix en l’últim desplaçament de la temporada contra el tot poderos equip canari del Guaguas
- Sal 150 inicia un crowdfunding per la creació del seu proper disc

