L’Ibersol CBT ha començat la temporada deixant clares les seves intencions. El conjunt de Toni Larramona acumula set victòries en vuit partits i se situa segon, només per sota d’un Pujol Mollerussa que encara no coneix la derrota.

Un dels referents d’aquest equip i responsable de la bona dinàmica que travessa el conjunt tarragoní és Marc Buscail. El jugador format al planter del CBT parla de les bones sensacions que està tenint a nivell personal sobre la pista i assegura que espera poder continuar millorant.

Pel que fa al repte col·lectiu, Buscail insisteix en el fet que l’objectiu és situar-se en les primeres places. El tarragoní reconeix que hi ha diversos equips de la categoria d’un gran nivell, però confia en la feina que estan fent ell i els seus companys per mantenir la bona dinàmica.

Els del Serrallo s’enfrontaran aquest dissabte al Flanigan Calvià amb l’objectiu d’aconseguir una nova victòria que suposi la vuitena consecutiva.