El Juvenil A del Nàstic de Tarragona no vol frenar. Els joves d’Àlex Ascenci a Lliga Nacional juvenil s’enfronten a la Fundació Grama en un encontre on podran sumar la seva sisena victòria consecutiva a Lliga Nacional.
El primer, el Gimnàstic Manresa no va fallar, i va destronar-los del lideratge, però els grana poden tornar a lluitar per la primera posició a casa. La seva victòria contra el Sabadell per 0-5 de la jornada anteriors certifica el seu bon moment, i això ho recalca l’entrenador, Àlex Ascenci.
L’equip Juvenil s’enfrontarà a la Grama aquest dissabte a les 16:00 en punt. Ara mateix són segons dos punts per sota dels líders i ja son el rival a témer.
Més Notícies
- Mor ofegat un home de 47 anys en una platja de Cambrils
- Dos ferits de gravetat en un xoc entre un autobús i dos turismes a l’N-240 a Montblanc
- Els Bombers estabilitzen l’incendi de Mont-roig del Camp i s’aixeca el confinament de les tres urbanitzacions
- L’eclipsi total de sol dispara les reserves turístiques a Tarragona i l’Ebre
- El Fòrum de la Colònia entra en una nova etapa

