El sènior femení del CV SPSP ha confirmat aquest passat cap de setmana la seva caiguda a peu dret a la 1a Nacional. En la seva temporada d’estrena a aquesta categoria, les tarragonines lideren la classificació i ja s’han assegurat la permanència i el bitllet a la fase d’ascens a la Superlliga Femenina 2.

Edu Sánchez, entrenador del Mèdol Tarragona Sant Pere i Sant Pau, es mostrava molt content en tots els aspectes. L’equip va fer un partidàs una vegada més i la dinàmica i les sensacions de l’equip conviden a l’optimisme. El tècnic es mostrava ambiciós per veure fins on pot arribar aquest equip.

Laura Aguiló, jugadora del sènior femení del CV Sant Pere i Sant Pau, reconeixia que no esperaven liderar la taula. Parlava de la feina que hi ha darrere i que les ha permès arribar fins aquí i es mostrava molt feliç.

L’equip descansarà el cap de setmana que ve i afrontarà la darrera jornada al camp del cuer sense cap mena de pressió. Pel que fa als encreuaments de cara a la segona fase, les tarragonines s’enfrontaran al Voleibol Rivas, l’AVG 2008 i el Vòlei Xátiva; a banda dels dos equips que es classifiquin del mateix grup de les tarragonines.