El Nàstic dona la benvinguda a 4 noves incoporacions més. Són els futbolistes: José Amo, Shinnosuke, Joseda i Prohens. Tots quatre ja van disputar els seus primers minuts amb la samarreta grana dissabte passat, en la derrota davant l’Andorra.
El primer ha estat José Amo. El central espera anar coneixent a l’equip, però diu que hi ha un grup molt sa i molta ambició. A més, el futbollista aportarà molta experiència a l’eix de la defensa i explica que li agrada tenir responsabilitats i vol inculcar tots els valors que l’ha ensenyat el futbol als més joves.
Per la seva banda, Shin reforçarà la línia ofensiva del conjunt de Xisco Campos. El davanter japonès té ganes de continuar aprenent i creixent com a jugador. Remarca que vol ajudar a l’equip i donar lo millor d’ell mateix.
En la mateixa l’inia s’ha pronunciat Joseda Menargues. El lateral es mostra il·lusionat amb el projecte i ve amb ganes de fer un bon grup i aconseguir els objectius com a equip.
Per últim, Joan Prohens, està molt content de fer el salt a Primera Federació. Està molt content de formar part del Nàstic i creu que és el lloc ideal per demostrar el jugador que és. A més, el davanter s’incorpora al club grana amb ganes de fer una bona temporada i fer sentir orgullosa a l’afició.
El Nàstic contiuarà amb el segon partit amistós aquest dissabte davant l’Olot. A més, en els despatxos, estan treballant incoporar a un porter i un altre jugador ofensiu. També volen facilitar una sortida a Cedric i Pau Martínez.
- El Nàstic dona la benvinguda a José Amo, Shinnosuke, Joseda i Prohens
- La Festa de l’eclipsi combinarà cultura popular, música en directe i activitats familiars
- Laia Rubio promociona i jugarà al Lliga Femenina 2 del TGN Bàsquet
- S’amplia el període informatiu per al registre d’ADN caní
- Les cinc grans colles castelleres impulsen una candidatura unitària per dirigir la Coordinadora

