Sota el concepte “Els nostres colors”, el disseny d’aquest any destaca per una elegant gama cromàtica que uneix el vermell, el blanc i el negre; A la part frontal, es manté el ecordatori de la celebració dels 140 anys d’història de l’entitat amb un disseny en forma de cercle al voltant de l’escut del Gimnàstic de Tarragona, club poliesportiu ,
José andreu director de l’ area de negoci explicava aquest dijous al TGN Esports de TGN Radio les principals novetats que te la samarreta per a la pròxima temporada.
El vermell es compagina de forma molt especial amb un nou coll de color blanc, En l’apartat de patrocinadors, es manté l’estructura i el valor estratègic del patrocini de Hyundai, que torna a lluir el seu logotip a la màniga esquerra de la samarreta.
La bandera de Tarragona amb els seus colors originals encapçala la zona de la nuca a la part posterior, seguida del tradicional i inconfusible lema “FINS AL FINAL” del Nàstic
els socis de la temporada 25/26 gaudiran d’un descompte especial del 20% fins al 20 de juliol, una promoció vàlida exclusivament per a compres presencials presentant l’abonament a caixa
la primera equipació va veure la llum coincidim amb l’ estrena ahir tarda de la botiga que estrenava el Club a la Rambla Nova.
El president executiu Lluís Fàbregas parla de l’ importància que el Nàstic torni al centre de la ciutat amb dos altres socis que ho fan possible
L’ estrena de la botiga va resultar un èxit, centenars d’ aficionats es van apropar al nou espai. Fàbregas té clar que el Nàstic està ben viu. Destaca l’ identitat que ciutadania amb el Nàstic. Emplaça ara a l’ equip a ser millors a nivell de resultats La nova samarreta se la va posar un dels nous futbolistes, Manel Royo. Un jugador que com reconeix el president grana ha complert un somni de tornar a casa
Royo va jugar amb el Nàstic en categoria de formació i sota les ordre de Denis Silva
