El Gimnàstic de Tarragona ha donat a conèixer aquest dijous els detalls de la nova campanya d’abonaments per la temporada 2023-2024.
Sota l’eslògan “uns colors que porten il·lusions”Lluís Fabregas, director general i Joan María Andreu Solé, responsable de l’Àrea de Negoci han ofert les novetats per a la nova temporada que van decidir-se juntament amb un grup de consulta de socis durant el passat juny.
Entre les millores més destacades son el manteniment dels preus per als socis i l’aplicació de diferents descomptes per a families i persones a l’atur, que veuran reduides les seves tarifes entre el 25% i el 50%. El període de pagament començarà el pròxim dilluns dia 10 de juliol.
Els aficionats també podràn gaudir de l’Equip filial, la Pobla de Mafumet i del Femení amb el mateix abonament que amb el del primer equip, servei molt demandat pels seguidors tarragonins.
Altres novetats han estat la data de presentació de la samarreta, que tindrà lloc la setmana que ve i ja podrà lluir-se al partit davant l’Andorra, o el plantejament de la pretemporada. El club grana encara té partits per tancar però si ha deixat clar que vol ajudar a les poblacions veïnes que están de celebració o ho necessiten, com ja van fer amb l’UD Torredembarra la temporada passada.
Més Notícies
- Detingut un home per un furt en una àrea de descans de l’AP-7 a Roda de Berà
- El Port de Tarragona participarà en una vintena de fires comercials i esdeveniments logístics durant el 2026
- El Nàstic continua sense fer moviments en el mercat d’hivern
- Von der Leyen firmarà l’acord del Mercosur dissabte, però busca l’aval de l’Eurocambra per aplicar-lo provisionalment
- La Guàrdia Urbana incorpora un cinemòmetre per controlar la velocitat dels VMP
