El Nàstic organitza el primer desplaçament de 2026 per animar l’equip en el partit d’aquest dissabte a les 18:30 a l’Estadi de Pinilla. Els granes afrontaran la segona final de les nou que queden, tres punts per sobre del descens i amb l’esperança de sumar els tres punts per a allunyar-se de la part baixa de la classificació.
Els aficionats poden escollir entre dues opcions per participar del primer “On Tour” de l’any. La primera és comprant l’entrada individual per 15 € i el desplaçament pel seu compte. Es faria de manera Online i els socis hauran d’introduir un codi abans de finalitzar el procés de compra a GRADA VISITANTE. Els menors de 7 anys podran entrar gratuïtament sense necessitat d’entrada i el mateix dia de partit, també es podran adquirir entrades a taquilla.
D’altra banda, els aficionats també podran desplaçar-se amb autocar i entrada per un preu de 45 €. La sortida dels autobusos està programada per dissabte a les 12: 45 h des de l’avinguda Catalunya, al Camp de Mart, i a les 13 h des de les instal·lacions del Nou Estadi Costa Daurada. Les inscripcions es podran fer fins dijous a les 19 h al punt d’atenció al soci o a través del canal oficial de WhatsApp del club. La tornada es farà un cop finalitzi el partit.
- Tarragona ampliarà a 12 hores diàries el tractament d’ictus greus a partir d’aquest abril
- La Diputació de Tarragona destinarà 15 milions d’euros als ajuntaments
- Nàstic – AS FAR Rabat, una festa del futbol femení
- Envien a la presó dos homes a Tarragona que van robar en una joieria a punta de pistola a Vila-real
- La Guàrdia Urbana obre una convòcaatoria per incorporar 12 agents

