El Gimnàstic de Tarragona incorpora el servei d’abonaments digitals anys després d’inhabilitar-lo per dificultats tècniques.
La pàgina web no oferia cap facilitat als socis per a realitzar operacions d’abonaments, i aquesta nova campanya promet una reconfiguració del sistema.
El club ha demanat disculpes a l’afició pel sevei dels últims anys i prometen posar per davant el benefici dels aficionats abans que el del club.
La tenda física del Nou Estadi també veurà renovat el seu estoc amb marxandatge d’Adidas a partir de la primera setmana d’agost, la marca que patrocinarà el club fins la temporada 2024-2025 i oferirà rebaixes en els productes Umbro de l’anterior temporada.
Més Notícies
- Uns 140 empresaris tarragonins assisteixen al dinar benèfic a favor de l’Associació Cívica La Nau
- El REC – Festival Internacional de Cinema de Tarragona inaugura la seva 25a edició
- Desactivat el PLASEQTA després que l’accident en una empresa de la Canonja no hagi causat cap afectació personal ni a l’exterior
- Toni Tió: “El sector nàutic, si l’analitzem, és una benedicció”
- Científics de la URV descobreixen que prioritzar aliments com fruita i cereals sencers pot reduir el risc d’Alzheimer


