El Gimnàstic de Tarragona incorpora el servei d’abonaments digitals anys després d’inhabilitar-lo per dificultats tècniques.
La pàgina web no oferia cap facilitat als socis per a realitzar operacions d’abonaments, i aquesta nova campanya promet una reconfiguració del sistema.
El club ha demanat disculpes a l’afició pel sevei dels últims anys i prometen posar per davant el benefici dels aficionats abans que el del club.
La tenda física del Nou Estadi també veurà renovat el seu estoc amb marxandatge d’Adidas a partir de la primera setmana d’agost, la marca que patrocinarà el club fins la temporada 2024-2025 i oferirà rebaixes en els productes Umbro de l’anterior temporada.
Més Notícies
- El Nàstic i el Korona Kielce han tancat el traspàs del davanter Antoñín
- Marcos Baselga, un altre futbolista gol pel Nàstic
- Una jornada fa accessible el patrimoni arquitectònic a persones amb disfunció visual
- Les exportacions de les empreses de la demarcació de Tarragona van recular un 2,8% durant el mes de maig
- A licitació la rehabilitació de ferm de la carretera del polígon Francolí