El Nàstic salva el mobles en un partit gris on només ha tingut dues arribades a la porteria rival. Juanda ha estat l’autor del gol del Nàstic que ha igualat el del rival a l’inici del partit. L’equip no ha estat gens fi en atac i fins al minut 70 no ha generat la primera oportunitat i única a banda del gol. Marcos Baselga ha enviat la pilota al travesser. L’equip no ha competit i ho ha maquillat amb un resultat que fa sumin un punt. Això col·loca als grana amb 29 punts, a dos de diferència del descens i a quatre del play-off.
El partit s’ha ficat coll amunt ben aviat. Al minut 7, Jordi Pola ha rematat amb molta facilitat dins de l’àrea per avançar a l’Alcorcón. La primera meitat ha estat un monòleg de l’Alcorcón amb un Nàstic que no ha generat perill en els primers 45 minuts de partit. El protagonisme ha estat per Dani Rebollo, que ha estat segur en les arribades de l’equip local. On ha hagut de volar per evitar el gol del rival ha estat en un llançament de falta directa de Yael Ballesteros que ha desviat bé.
L’equip grana seguia sense generar perill. Una imatge pobre davant d’un Alcorcón que començava el partit en posicions de descens i que només ha guanyat tres partits en onze jornades davant de la seva afició. El Nàstic no aconseguia trenar jugades de perill a la porteria rival i en alguns contraatacs el rival Vladys generava perill.
Molt havia de canviar a la segona part i Parralo ho sabia. Ha fet tres canvis, deixant com a anècdota que dos dels substituïts han estat Gelardo i Hugo Pérez, dos reforços del mercat d’hivern. La segona part ha seguit igual fins al minut 72, quan hem vist el primer xut entre els tres pals del Nàstic. Ha estat en una oportunitat molt clara on Marcos Baselga ha enviat la pilota al travesser. Ha estat la demostració que als grana no els surt res, ja que ha rematat amb poca oposició des de dins de l’àrea.
La sensació del partit era que el Nàstic estava traient bé les accions ofensives del rival i que en qualsevol moment podia empatar. Ha estat en una acció on Jaume Jardí ha centrat perfecta al peu de Juanda, que ha rematat encara millor per fer l’empat. Ha estat un empat valuós després d’un partit que la major part de les vegades el perds, ja que no s’han generat oportunitats i perill a la porteria rival.
Amb el punt, el Nàstic es queda igual que a l’inici. Estan a dos punts de diferència del descens i a quatre del play-off, ocupant la 14a posició a la classificació.
