El Nàstic va perdre aquest diumenge contra la Cultural Leonesa per 2 a 1 i el primer lloc marxa a 10 punts quan tan sols en queden 15 en joc. A més, la segona plaça es distància fins als 5 punts.

L’entrenador del Nàstic, Dani Vidal, no amagava que la realitat els farà buscar l’ascens via play-off.

L’equip local va veure com li xiulaven dos penals a favor i tots dos van ser transformats. Amb el 2 a 0, l’equip grana va intentar la remuntada amb un gol de Víctor Narro, però no es van generar més oportunitats per capgirar el marcador. Aquest fet el lamentava Dani Vidal, qui reconeixia que l’equip no havia estat bé en molts trams de partit.

Una altra mala notícia del partit, va ser la lesió de Jaume Jardí, que entrava a la segona meitat i després d’uns minuts havia d’abandonar el terreny de joc.

El capità de la plantilla, Joan Oriol, lamentava la derrota i els dos errors individuals que van suposar els dos penals en contra.

Jugadors i tècnics van agrair el suport d’uns 200 aficionats del Nàstic a les grades del Reino de León.

La plantilla del Nàstic començarà a preparar el partit del pròxim diumenge a les cinc de la tarda al Nou Estadi Costa Daurada davant el Real Unión.