Tretzena derrota de la temporada del Nàstic en la seva visita al camp de l’Algeciras per la mínima. Resultat final d’1 a 0 per un equip incapaç de capgirar el marcador al gol inicial i matiner de Javi Avilés al minut 5 de partit. Una imatge pobra de l’equip que el deixa en una situació límit.

Ben aviat, el Nàstic ha vist com l’Algeciras s’avançava al marcador, una tònica a la qual ja es comença a acostumar l’equip grana. Ha estat el premi a un inici intens de l’equip local. Una defensa molt dolenta de Mángel davant de Javi Avilés, exjugador del filial del Nàstic, li ha deixat entrar fins a dins de l’àrea i ha definit a la perfecció davant de Dani Rebollo. Un cop més, l’equip havia de reaccionar i remuntar.

La resposta del rival ha estat l’esperada. L’Algeciras és un dels equips més forts a casa, arribant al partit contra el Nàstic amb 10 jornades seguides sense perdre davant de la seva afició. D’aquestes, 7 han estat victòries. L’equip local ha seguit atacant la porteria de Rebollo arribant amb perill i posant en tot moment en alerta a una defensa molt nerviosa del Nàstic. La primera arribada per als grana ha estat al minut 26 de partit amb una rematada d’Oscar Sanz que ha sortit molt alta.

El guió de domini de la primera meitat de l’Algeciras ha continuat a la segona meitat. El rival arribava amb perill a la porteria de Rebollo, però sense posar-lo en problemes. Els minuts anaven passant i el partit s’anava igualant. El Nàstic, tampoc sense posar amb excessius problemes al porter rival, estava més còmode al terreny de joc. En aquest context, Enric Pujol ha salvat sota pals una pilota que entrava a la porteria en una mala sortida del porter del Nàstic. El final de partit dels grana no ha estat gens bo. Rebollo ha salvat en dues ocasions arribades molt clares de l’Algeciras i en una altra Rastrojo ha enviat la pilota als núvols quan estava sol dins de l’àrea.

Aquesta derrota deixa al Nàstic en una situació molt complicada i amb la possibilitat, depenent del que faci el Real Múrcia aquesta jornada, de tornar a estar en posicions de descens.