El Nàstic s’endinsa en la segona fase de la campanya de socis per la temporada 2025/2026. El passat 3 de juliol s’iniciava aquesta campanya d’abonaments sota el lema fets de ferro, esperant noves altes i renovacions que es podien fer exclusivament en línia.

Des d’ahir dimarts, es va iniciar l’atenció presencial per fer el tràmit de manera física al punt d’atenció al soci de la botiga del Nou Estadi Costa Daurada. Durant aquesta primera setmana d’atenció presencial, del 15 al 19 de juliol, el servei està destinat en exclusiva a les persones majors de 65 anys, com a mesura de prevenció per evitar aglomeracions i facilitar el tràmit en condicions més còmodes en plena onada de calor.

En la recent junta d’accionistes celebrada en la qual es va donar llum verda a l’ampliació de capital, el president executiu Lluís Fàbregas parlava del creixement social del Nàstic la temporada passada. Posteriorment, parlava de com s’estava desenvolupant la campanya d’abonaments de cara a la 2025/2026. Fàbregas es mostrava molt satisfet i insistia en el factor diferencial de tenir una afició com la del Nàstic a 1a RFEF.

El club continua treballant per potenciar el que actualment és el major actiu del Nàstic, la massa social.