El 3 i 4 de maig, el recinte del Palau de Congressos de Tarragona acollirà una nova edició de l’Expotaku. S’oferirà el programa més complet dels darrers cinc anys. Hi haurà una seixantena d’estands, a més d’actuacions musicals, torneigs i tallers.
Aquest cap de setmana, el Palau Firal i de Congressos es tornarà a convertir en l’epicentre del manga, l’anime i els videojocs. La programació de l’Expotaku inclou una seixantena d’estands entre botigues, artistes, il·lustradors i col·laboradors. També s’han programat activitats com tornejos de videojocs, tallers, just dance i jocs de rol. Destacaran el Dance Cover i la Passarela Cosplay.
Durant tot el dia també s’ha organitzat un concurs de dibuix manga i un concurs de Doujinshi. L’escenari situat a l’interior del recinte acollirà actuacions musicals com el k-pop, exhibicions d’arts marcials i competicions.
Des de l’organització esperen rebre assistents de la província de Tarragona, així com de tota Catalunya i Aragó. Les entrades tindran un cost de 9 € per dia.
- Carla Plana es prepara per al campionat d’Espanya d’aquest cap de setmana a Màlaga
- Tarragona s’omple de llum, festa i noves dramatúrgies amb l’arrencada del 13è FITT
- Tensió entre antiracistes i espanyolistes en la protesta per Ceuta a Tarragona
- La canalla de les colles castelleres provaran per Santa Tecla i la Mercè el nou casc i protector facial
- En Comú Podem reclama “un lloc on els elements festius estiguin 100% segurs”
