El patronat Municipal de Turisme ha aprovat un modificatiu de crèdit de 308.000 EUR per potenciar la promoció i el posicionament de Tarragona.
En concret, aquesta partida extraordinària servirà per impulsar accions de promoció per posicionar la marca Tarragona a Catalunya i Madrid com a mercats prioritaris. L’objectiu és augmentar la visibilitat del destí i desestacionalitzar els fluxos turístics cap a altres èpoques de l’any fora de l’estival
També servirà per contractar el servei de gestió de les xarxes socials, fer un canvi significatiu d’imatge web amb un disseny més actual
i guanyar en accessibilitat als webs www.tarragonaturisme.cat i www.tarragonaexperience.com.
El consell rector del Patronat Municipal de Turisme de Tarragona celebrat de forma telemàtica aquest dimecres
ha aprovat portar el modificatiu al plenari del 23 de juliol.
L’alcalde de Tarragona i conseller de Turisme, Pau Ricomà, ha anunciat que
des del 7 de juliol, la tècnica Joana Conesa és la coordinadora en funcions del Patronat mentre
es desenvolupa el procés, ja iniciat, de selecció d’un director o directora gerent.
Fa dinou anys que Conesa realitza tasques tècniques en els àmbits del màrqueting i la promoció.
Ricomà diu que la convocatòria per proveir d’una gerència al Patronat
segueix el seu curs en un període de temps que, calcula, pot durar aproximadament un trimestre.
El Patronat Municipal de Turisme suma 308.000€ per potenciar la promoció de Tarragona
