Aquest cap de setmana s’ha estrenat un nou sistema de sonorització al pavelló de Sant Pere i Sant Pau. El conseller d’Esports, Mario Soler ha explicat que “els usuaris del pavelló ens havien fet arribar la necessitat de millorar la sonorització de l’equipament, i hem dut a terme aquesta actuació que permet aconseguir una acústica optima. Des del govern i Tarragona Esports treballem per millorar les infraestructures esportives”.
S’han instal·lat un total de 10 altaveus d’alta potència, amb una capacitat de 3000 W amb l’objectiu de millorar l’experiència dels assistents i garantir una comunicació clara i efectiva. Amb el nou equip s’assegura que totes les activitats i esdeveniments que es duen a terme en el pavelló comptin amb una megafonia de qualitat, assegurant que el so se senti amb claredat en totes les graderies.
- Tarragona es prepara pel Mampop Disco Remember més solidari
- Tarragona acull la 8ª edició de “Misteri als Museus”
- El Femení del Club Tennis Tarragona supera el Covadonga i continua somiant amb l’ascens a la Primera Categoria estatal
- Martorell: ‘El projecte del Parador al Banc d’Espanya és una bomba de fum’
- El Festival Sona Flamenc aposta fort pel talent femení

