El play-off d’ascens a segona divisió no disposarà del Var. El Nàstic ho havia demanat a la federació i havia compartit el desig amb altres clubs que disputaran també el play-off. Tot i que des dels altres equips es compartia la mateixa posició que el Nàstic, la federació no posarà el videoarbitratge a disposició.

Lluis Fàbregas, president executiu del Nàstic, anunciava als micròfons de Tarragona Ràdio que realitzarien la petició perquè així fos després de veure tot el que li ha succeït als granes cada vegada que han disputat una promoció d’ascens. Ahir es va produïr una reunió virtual en la qual des de la federació no es va acceptar la proposta feta pels clubs.

El club ha demanat el videoarbitratge de cara als últims tres play-offs d’ascens que ha disputat, però en cap cas se li ha donat llum verda.