El Port de Tarragona continua el camí de la recuperació de la xifra de tràfics consolidant un nou període de moviments a l’alça, situant-se en dades similars als períodes previs a l’esclat de la pandèmia. Durant el mes de juliol es van moure als molls tarragonins més de 2,4 milions de tones de mercaderies. Això representa un 40,8% més que en el mateix mes de l’any anterior.
L’acumulat del mes de juliol mostra els mateixos signes de recuperació amb un total de més de 17,7 milions de tones mogudes en els primers set mesos de l’any, situant el creixement respecte 2020 en un 21,6%. La projecció del Port de Tarragona és sobrepassar la barrera de les 30 milions de tones mogudes a finals d’any, superant amb escreix els 26,8 milions de tones del 2020.
El Port de Tarragona és el port que més creix del sistema portuari espanyol en l’acumulat registrat en els primers sis mesos de l’any (fins a juny). Tarragona ha crescut un 18,9% en comparació el mateix període de 2020, més de dos punts percentuals per sobre de Barcelona i 3 punts percentuals per davant de Las Palmas, els altres dos ports amb més creixement.

Més notícies:
- Retards a l’alta velocitat entre Barcelona i Madrid per una incidència de senyalització al Camp de Tarragona
- El renovat saló nàutic de Barcelona
- Marc Urgell, millor nota de les PAU a Tarragona: “Fer esport és bo per desconnectar i ser més productiu quan estudies”
- El Parlament aprova millorar la connectivitat ferroviària entre Camp de Tarragona i Barcelona
- ERC reclama mesures urgents per regular els habitatges d’ús turístic