El Port de Tarragona adjudica a Inetum la modernització dels equips de control fronterer d’entrada i sortida de persones per un import de gairebé 340.000 euros i està cofinançat per la Unió Europea mitjançant l’Instrument per a la Gestió de Fronteres i Visats.
L’empresa en serveis digitals, Inetum s’encarregarà del subministrament, instal·lació i manteniment dels nous equips automatitzats per al control fronterer d’entrada i sortida de persones de tercers països que modernitzaran la vigilància i gestió dels accessos en el punt de control fronteres de la terminal de creuers.
L’Autoritat Portuària, a més, també implementarà a les seves instal·lacions el Sistema Europeu d’Entrades i Sortides i el Sistema Europeu d’Informació i Autorització de Viatges, que s’està començant a desplegar.
- Empat sense gols del Nàstic a Vila-Real (0-0)
- El REC impulsa el talent emergent amb el programa Primer Test del RECLab
- Parc Central proposa per al Black Friday un joc sobre Tarragona i regala bosses confeccionades amb material reciclat de Santa Tecla
- Un projecte pioner integrarà IA i simulació virtual per reforçar l’acompanyament expert a les unitats neonatals
- ‘La dimensió metropolitana del Port de Tarragona’, nova sessió del cicle Mirades Metropolitanes


