Aquesta setmana començaran les obres per reforçar la coberta del Refugi 1 del Moll de Costa, una mesura necessària per poder instal·lar plaques solars en un futur proper. El projecte d’instal·lació d’una cinquena planta fotovoltaica d’autoconsum comptarà amb, aproximadament, 490 panells i generarà una potència de 200 kWn. La instal·lació de l’estructura a la coberta del Refugi 1 tindrà un cost de 235.927,51 euros (IVA exclòs) i una durada de tres mesos des del seu inici.
El Refugi 1 s’unirà a un altre edifici com és el Refugi 2, on s’hi troba el Museu del Port, que ja compta amb la seva instal·lació des de l’any 2021. Aquest nou reforç segueix el mateix procediment utilitzat en la instal·lació del Refugi 2.
Aquesta iniciativa té com a objectiu millorar l’eficiència energètica del equipaments del Moll de Costa i del Port de Tarragona, així com estimular l’ús de les energies renovables i l’autosuficiència energètica en el que és un dels compromisos que té l’Autoritat Portuària de Tarragona en el seu procés de transformador.
Més notícies:
- Obertes les inscripcions per la Caminada Popular d’Hivern Asperger-TEA i el 5è Trail Tarragona
- Un projecte europeu liderat per la URV fomenta un model d’enoturisme més sostenible i innovador
- “Vides que cultiven futur: Hondures avança!” convida a reflexionar sobre la importància de la cooperació internacional
- El Teatre Tarragona acull la nova producció ‘La jove Aïda’ del Liceu
- El MAMT celebra els 50 anys amb exposicions de Jujol i de Julio Antonio
