El Port de Tarragona presenta el seu model de gestió d’emergències al ‘V Congreso Internacional de Seguridad Industrial en Puertos’ que se celebra a La Coruña aquest dijous. Es tracta d’un reconegut congrés que enguany assoleix la seva cinquena edició amb la participació de 18 ponents i una vintena de ponències.
El responsable en Seguretat del Port de Tarragona, Jesús Teva, serà l’encarregat d’explicar el “Model port Tarragona de Gestió d’emergències” a través de la definició de les situacions de risc del Port, de les instal·lacions, del centre de control, de les formacions i exercicis que es duen a terme, així com les certificacions de les quals disposa el Port Tarragona i el funcionament de la nova sala d’emergències.
Teva compartirà l’experiència i els avanços del Port en una trobada que pretén donar respostes a les preocupacions en l’àmbit de seguretat al sector marítim portuari. Centrarà la seva intervenció en el procés de treball per aconseguir el certificat de Gestió d’emergències, basat en la norma internacional ISO 22320 i assolir així que l’organisme tarragoní sigui el primer port del sistema portuari estatal en estar certificat amb la norma que recull les millors pràctiques mundials en matèria de gestió integral d’emergències.
Més notícies:
- El Dinar de Nadal de Sant Egidi aplega 150 persones a Tarragona
- Detinguda una dona que va portar el seu nadó mort a incinerar al tanatori de Tarragona
- L’arquebisbe de Tarragona defensa que els delictes per abús sexual a menors no haurien de prescriure
- Renuncien a fer un complex esportiu a l’Anella Verda de Tarragona pels diferents informes urbanístics desfavorables
- L’EMT manté les tarifes congelades i els descomptes dels abonaments de transport públic per al 2026
