El PP considera que el Govern d’Espanya està més pendent dels casos de corrupció que de la gestió de la província. Diu que els escàndols judicials de l’entorn del president Pedro Sánchez perjudiquen Tarragona.
El Partit Popular expressa que la província pateix “un abandonament mai abans vist” amb problemes que consideren greus en matèria de mobilitat. Parlen de què l’AP-7 està col·lapsada, amb accidents amb molta incidència en els tarragonins, les Rodalies no funcionen, a l’estació del Camp de Tarragona no es pot aparcar amb seguretat i el transport de mercaderies encara no està resolt.
La presidenta provincial, Maria Mercè Martorell, demana un govern que governi i que treballi per la província. Lamenta que estigui més pendent dels nous casos judicials que apareixen gairebé cada dia.
Acusa el govern socialista de permetre la situació per Tarragona, sense pressupostos, sense aprovar lleis i amb una minoria que compta amb el suport d’ERC, els Comuns i Junts. Lamenta que aquestes formacions donin suport al Govern de Sánchez i a l’abandonament que ha instaurat a la província.
- APPORTT referma el seu paper com a generador de valor per a la comunitat portuària de Tarragona
- Les exportacions van caure un 9,6% al Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre al gener, amb 850,5 milions
- La microbiota intestinal pot explicar part de la relació entre dieta i depressió
- Tarragona inicia el compte enrere per als 100 dies del Tour de França
- El Torneig Internacional del TGN Bàsquet arriba a la 21a edició creixent en nombre de partits

