El PP proposa rehabilitar i construir nous habitatges de forma sostenible. L’alcaldable Maria Mercè Martorell vol cedir sòl municipal a constructores perquè paguin la construcció i es dediqui al lloguer, amb un 10 per cent de protecció oficial.
Martorell pretén descongestionar zones de lloguer tensat i construir nous hotels per recuperar lloguers ‘normals’ d’apartaments turístics.
Martorell vol abaixar l’IBI o la brossa a emprenedors i autònoms, fer l’autobús gratuït als estudiants i crear un circuit de bus nocturn que lligui els espais d’oci i cultura per apartar els cotxes. També proposa crear bonus de cultura per retenir i captar nous joves.
Més notícies:
- La primera fase del tramvia del Camp de Tarragona que connecta Cambrils amb Vila-seca s’enllestirà a finals de 2029
- Illa lamenta que Vox i AC no acudissin a la cimera per la guerra a l’Orient Mitjà: “Denigren les institucions”
- David Lucas Parrón: “Tarragona és un bon exemple en política d’habitatge assequible i col·laboració entre administracions”
- El nou Nàstic de Pablo Alfaro convenç (0-0)
- Jaume Collboni: “Si hem triat Tarragona per l’etapa del Tour és perquè confiem en la bona feina que s’està fent”

