El preu dels carburants ha tornat a frenar-se aquesta setmana i s’ha situat en 1,629 euros el litre en el cas del dièsel, per sota de la gasolina que s’ha reduït fins als 1,634 euros. Aquests preus suposen un descens d’un 2,9% i d’un 1,31%, respectivament, segons el Butlletí Petrolier de la Unió Europea publicat aquest dijous.
D’aquesta manera, tots dos carburants encadenen dues setmanes seguides de descensos després de l’escalada dels primers dies de l’any, coincidint amb la retirada de la bonificació de 20 cèntims al litre. El preu del gasoil no s’havia situat per sota del de la gasolina des de l’agost i ha marcat el nivell més baix des de l’abril.
Més notícies:
- La Diputació referma el seu compromís amb la recerca i el coneixement i consolida una aportació d’1M€ a la URV per al 2026
- Els municipis tarragonins de l’R13 faran “front comú” per reclamar més i millors freqüències a Renfe i Adif
- La rehabilitació del Teatre Metropol guanya ambició per convertir-lo en “un gran centre cultural”
- ERC defensarà al Parlament l’impuls d’un pla integral per a les ‘casas de colores’ de Campclar
- Jordi Sendra: ‘Arribarem a les municipals de 2027 amb el cistell ple de tot el que hem sembrat durant el mandat’


