Les dues forces majoritàries de la Diputació, ERC i PSC han oficialitzat l’acord de govern a l’ens supramunicipal. Noemí Llauradó tornarà a ocupar el càrrec de presidenta en aquest nou mandat. L’alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales, assumirà el càrrec més alt per part de la formació socialista. Viñuales ostentarà la vicepresidència primera.
La vicealcaldessa de Reus explica que és un acord per garantir l’estabilitat i millorar l’eficiència dels ajuntaments i de la ciutadania de les deu comarques de la demarcació.
La descarbonització o el Tramcamp són alguns dels eixos estratègics que aposta el nou govern de la Diputació. Alhora han destacat altres reptes com la millora de comunicacions per carreteres, el repoblament rural o la cultura.
Per la seva banda, Viñuales ha mostrat el seu agraïment a Llauradó per haver arribat a “un molt bon acord”.
La vicepresidència segona serà per a Enric Adell, mentre que la tercera i la quarta les assumiran les penedesenques Imma Costa i Marta Ventura
Més notícies:
- Sergio Camus: ‘Tenia ofertes, però la trucada del Nàstic em va fer decidir venir aquí i en una tarda ho vam tancar’
- Dos treballs sobre els renoms castellers tarragonins i sobre la gestió de l’estrès a les colles, guanyadors dels premis de recerca castellera
- L’Ibersol CBT – CB Valls d’aquest dissabte recaptarà fons per a la investigació sobre l’Alzheimer
- Tarragona ja ha decidit la ubicació dels dos pessebres de la Brigada
- La Unitat Policial de Reforç i Proximitat ha identificat 2709 persones en dos mesos
