Els cebetencs afrontaven el derbi amb ganes de remuntar la seva mala situació després de tres derrotes consecutives. El partit va iniciar bé al Pavelló del Serrallo, però l’últim quart va ser la confirmació del moment crític dels blaus a la LEB Plata.
El partit va acabar 71-89 amb victòria del Salou, que va demostrar arribar amb millor forma. El CBT lluitava fins al tercer quart amb un partit disputat, però el parcial de 4-25 sentenciava als de Noé Monroy.
Les úniques bones notícies eren Jacob Boonyasith i Ousmane Ndour. L’americà, arribat aquesta temporada, aconseguia la xifra de 17 punts i tornava a il·lusionar el Serrallo, i el retornat Ndour es convertia en el segon màxim anotador, amb 13 punts, només 48 hores després de la seva arribada a Tarragona.
Noé Monroy parlava de l’estat moral de l’equip, que ara mateix necessita superar aquesta mala dinàmica i començar a sumar. L’entrenador va carregar-se la responsabilitat, però insisteix en la demanda d’exigència.
El CBT tornarà a intentar-ho aquest dimecres a casa del Gran Canària, que també es troba a la zona baixa de la classificació. Després del derbi, tarragonins cauen a l’última posició amb només 4 punts.
Més Notícies
- El talent del poeta i cantaor Manuel Gerena i el de l’actriu Mercè Rovira, reconeguts als Premis Ones
- La gala dels XXXII Premis Ones Mediterrània es trasllada al Moll de Costa
- Renfe planteja reduir freqüències de trens i un pla alternatiu amb autobús per les obres del túnel de Garraf
- Francesc León sobre el Tour a Tarragona: ‘És com si Messi passés per davant de casa’
- Tarragona manté xifres de rècord i durant el 2025 va rebre prop de 520.000 visitants
