Els cebetencs afrontaven el derbi amb ganes de remuntar la seva mala situació després de tres derrotes consecutives. El partit va iniciar bé al Pavelló del Serrallo, però l’últim quart va ser la confirmació del moment crític dels blaus a la LEB Plata.
El partit va acabar 71-89 amb victòria del Salou, que va demostrar arribar amb millor forma. El CBT lluitava fins al tercer quart amb un partit disputat, però el parcial de 4-25 sentenciava als de Noé Monroy.
Les úniques bones notícies eren Jacob Boonyasith i Ousmane Ndour. L’americà, arribat aquesta temporada, aconseguia la xifra de 17 punts i tornava a il·lusionar el Serrallo, i el retornat Ndour es convertia en el segon màxim anotador, amb 13 punts, només 48 hores després de la seva arribada a Tarragona.
Noé Monroy parlava de l’estat moral de l’equip, que ara mateix necessita superar aquesta mala dinàmica i començar a sumar. L’entrenador va carregar-se la responsabilitat, però insisteix en la demanda d’exigència.
El CBT tornarà a intentar-ho aquest dimecres a casa del Gran Canària, que també es troba a la zona baixa de la classificació. Després del derbi, tarragonins cauen a l’última posició amb només 4 punts.
Més Notícies
- La demarcació de Tarragona registra 700 activacions del Codi Ictus el 2024
- Luis César avisa que no hi haurà rotacions “perquè no hi ha titulars i suplents”
- La Plataforma Cel Net denuncia la manca d’acció institucional que manté la població exposada a substàncies tòxiques
- 200 efectius participen en un simulacre del PLASEQTA al Port de Tarragona
- Premien un projecte de la URV que busca reduir el risc d’apagades enfortint la xarxa elèctrica
