El tradicional Bany de Sant Silvestre de Tarragona arriba enguany a la seva 40a edició. L’activitat s’ha consolidat com una de les cites emblemàtiques dels darrers dies de l’any a la ciutat.

La convocatòria tindrà lloc, com és habitual, aquest 31 de desembre a la una del migdia, a la platja de la Comandància. La remullada popular convida un any més a acomiadar l’any seguint una tradició iniciada fa quatre dècades per veïns del Barri del Port Joan i impulsada per Joan Cerón, que tenia un gimnàs a la zona. Amb el pas del temps, aquell gest
s’ha convertit en un esdeveniment multitudinari que cada any reuneix prop d’un miler de participants de totes les edats.
La presidenta de l’Associació de Veïns del barri del Port, Mari Carme Puig, ha explicat a Tarragona Ràdio que enguany, l’edició del 40è aniversari arribarà amb novetats i sorpreses especials.

Després del bany es repartirà caldo calent i una samarreta commemorativa, fins a exhaurir existències.
La celebració començarà a les 11 del matí amb música, disbauxa i sorpreses que l’organització no ha volgut revelar.