El Butlletí Municipal estrena un nou format. S’ha canviat el tipus de paper i també el disseny. Ara la revista és més gran i s’ha substituït el paper couché, per un altre d’aspecte més rugós. Aquest canvi es fa seguint les noves tendències en publicacions periòdiques. A més, també s’ha tingut en compte l’estalvi en l’actual moment de crisi. El nou disseny és més visual, amb uns tipus de lletra més gran i més espais en blanc, per fer més fàcil la lectura. Josep Maria Bonet és el gerent de l’Empresa Municipal de Mitjans de Comunicació. El butlletí municipal l’edita mensualment l’Empresa Municipal de Mitjans de Comunicació. Recull les principals notícies sobre els projectes que s’estan impulsant a la ciutat i l’activitat de les diferents àrees de l’Ajuntament. Es manté la tirada de 35 mil exemplars i el repartiment bústia a bústia.
Divendres 08 de Gener
