Als blaus els hi torna a girar la sort. Després de una bona dinàmica divendres ensopegaven en el primer dels 2 partits que tenen seguits lluny del Serrallo. A més l’ americà Orion outerbdige es feia un esquinç que a l’ espera de proves l’ allunyarà de les pistes durant les properes setmanes.

 

El tècnic del quadre blau només arribar de Valladolid explicava que dimarts se li realitzaran al jugador proves, però que després de les primeres exploracions sembla gairebé segura la baixa del jugador pel partit d’aquesta propera jornada a Pamplona

 

l’ equip s’ entrena a partir de dilluns, al tornar a ser el partit en divendres, la setmana serà pràcticament sense descans.

Berni álvarez parla del Navarra, i el defineix com un bloc físic. Explica que tornaran a tenir l’ inconvenient de les rotacions amb l’absència de Orion

 

aquests dos partits seguits en la primera volta els va guanyar el conjunt tarragoní