El Cirque du Soleil tornarà a oferir un espectacle a PortAventura l’estiu que ve. Ho ha confirmat aquest dimecres la directora de serveis centrals del parc, Choni Fernández, en el marc de la XV Jornada Gresol.

Fonts de PortAventura han assenyalat que el nom de l’espectacle escollit es podria anunciar la setmana que ve, malgrat que algunes imatges promocionals ja indiquen que el número triat seria ‘Varekai’.

S’exhibiria entre el 6 de juliol i el 13 d’agost del 2017.

Aquest estiu, la companyia canadenca no ha ofert cap espectacle al parc temàtic de Vila-seca i Salou, malgrat l’acord de cinc anys que va entrar en vigor el 2014. En el tercer any de conveni, la companyia volia fer el mateix número que l’any 2015, que va registrar 115.000 espectadors, però el parc s’hi va negar perquè dubtava que pogués tenir tant ressò i assolir el mateix nivell d’èxit. Davant d’aquesta situació, ambdues parts van acordar suspendre el muntatge i posposar el retorn dels acròbates al 2017, que podrien presentar un espectacle que actualment ja gira per Europa.

Etiquetat: