El Nàstic ha vist com aquest dimecres el Jutge Únic de Competició li ha donat la raó a l´Atletic Balears per la impugnació del partit del passat 9 de febrer, per alineació indeguda del porter Tomeu Nadal. El Jutge del comitè dóna per perdut el partit dels grana amb un marcador de 0 a 3 i amb aquesta resolució, el Nàstic es queda amb 33 punts a la classificació, a 15 del play-off d’ascens.

El Nàstic disposa ara de 10 dies per presentar recurs al comitè d’apel·lació, mentre que Tomeu Nadal no podrà seguir jugant i per tant ha acabat la seva temporada.

 

Esportivament, la plantilla del Nàstic treballa per el partit del proper diumenge al Nou Estadi, un encontre per el que els jugadors volen apurar al màxim les opcions i com a professionals han de continuar competint i lluitant. En aquest sentit el migcentre David Rocha, diu que no s’han de deixar portar per cap pessimisme i lluitar fins el darrer dia.

El futbolista extremeny, diu que la trajectòria de l’equip la passada temporada és una mica el mirall on volen reflectir-se per buscar en aquestes dotze darreres jornades buscar el màxim de victòries possibles.

David Rocha, que és el futbolista que més ha jugat aquesta temporada en que superà els 2.000 minuts, ha parlat de la seva decepció personal per la trajectòria de l’equip. Ell va apostar per el Nàstic desprès d’haver jugat les dues darreres temporada el play-off amb l’Albacete. El migcampista, es mostra dolgut per la situació.