Gerard Armillas ha aconseguit fer-se amb el tercer lloc de la primera prova de la Copa d’Espanya de Ciclisme Elit-Sub23 del Circuit Guadiana de Don Benito, a Badajoz. El ciclista del Team Compak-Club Campclar ha aguantat la selecció de corredors que s’ha fet a l’Alto de Magacela. Les dures rampes de l’única dificultat de muntanya del circuit han fet que quedessin 12 ciclistes, entre ells Armillas, per encarar el darrer tram abans de meta i s’evités una arribada massiva a l’esprint.

L’atac en els dos darrers quilòmetres del rus de 18 anys, Savva Novirok (Lokosphinx) ha propiciat la seva victòria sobre la línia d’arribada amb Urko Berrade del Lizarte, segon. Els dos han completat el recorregut amb un temps de 3:58:05.

En tercera posició i a 3” ha travessat la meta Gerard Armillas encapçalant el grup de 8 corredors destacats.

Armillas se situa tercer a la classificació general de la Copa d’Espanya que torna el proper diumenge, 4 de març, amb l’Aiztondo Klasikoa a la població guipuscoana d’Asteasu.

Després de la primera cursa, el Team Compak es col·loca dinovè en la classificació per equips.

Pel que fa a altres ciclistes de l’equip de Campclar: el sub-23 Ferran Robert ha quedat 33è a 1 minut del guanyador.

Guillem Suriñach, Modest Capell i David Gómez han entrat a 3:02 del vencedor a meta.