El FeelVermut torna a Tarragona aquest cap de setmana. La campanya, que ja es va iniciar el juny de l’any passat, busca promoure el costum de fer el vermut en llocs singulars de la ciutat.De cara al proper dissabte, la iniciativa s’emmarca en col·laboració amb el festival internacional de Dixieland de Tarragona.En aquesta ocasió, el vermut anirà acompanyat de música swing La cita tindrà lloc a partir de les dotze del migdia al Cafè del Metropol, on es donaran la mà el vermut, el Swing i el Dixieland.Els assistents podran gaudir de patates, olives i vermut per 2 euros i mig.El primer vermut serà gratuït per aquells qui acudeixin caracteritzats dels anys 20 o 30, l’època daurada del Swing. També es farà una paella per tots els participants.Un dels responsables del FeelVermut, Xavier Romeu,Destaca que un cop consolidat, la finalitat és obrir el projecte a d’altres emplaçaments de la ciutat. Romeu assenyala que s’ha de donar el protagonisme als bars.Fins a finals d’any, FeelVermut prepara més festes musicals amb un format similar al voltant de la música electrònica, clàssica, el jazz o el blues.A banda, volen organitzar dues macrofestes multitudinàries. Una de cara al mes de maig i un altra pel setembre, coincidint amb les festes de Santa Tecla.L’objectiu és assolir el FeelVermut més gran del món.